BIROUL ONLINE
ASISTENȚĂ SOCIALĂ
Pentru probleme legate de asistența socială vă puteți adresa Compartimentului Asistență socială (d.na URITESCU Carmen) sau conducerii primăriei.
Programul de lucru și audiențe
::Programul de audiențe
Primar:
CSATLOS-KONCZ Daniela Mihaiela
De Luni până Vineri 08 – 10
Viceprimar:
POPOVICIU Eugen
Luni, Miercur și Vineri 10 – 14
Secretarul General al UAT:
GÎNFĂLEANU-STANCIU Daniela Alina
Marți și Joi 10 – 14
:: Programul de lucru în instituție:
- Luni, Marți și Miercuri
între orele 08:00 – 16:00 - Joi între orele 08:00 – 18:00
- Vineri între orele 08:00 – 14:00
:: Programul de relații cu publicul:
- Luni, Marți, Miercuri și Vineri
între orele 08:30 – 16:30 - Joi între orele 08:30 – 18:30
Adresa noastră
Adresa Consiliului Local și a Primăriei comunei Romos
Romos nr.114, cod poștal 337410, județul Hunedoara
tel.: 0254.245.620, fax: 0254.245.603
e-mail: office@romos.ro
Comunicări din partea primăriei, în legătură cu asistența socială
Documentele necesare pentru probleme sociale
♦ Documente necesare in vederea acordarii ajutorului de incalzire pentru sezonul rece
♦ Documente necesare pentru alocatia de stat pentru copii
♦ Documente necesare pentru obținerea indemnizatiei de crestere copil
♦ Documentele necesare pentru acordarea dreptului la ajutor social
♦ Documentele necesare pentru acordarea indemnizatiei persoanei cu handicap grav 1
♦ Documente necesare pentru alocatia de sustinere a familiei
♦ Documentele necesare pentru angajare asistent personal al persoanei cu handicap grav